Načítání

Doprava

Možnosti dopravy a ceny

Internetový obchod backorky.cz nabízí výběr možností dopravy, ze kterých si můžete vybrat tu, která Vám bude nejvíce vyhovovat. V níže uvedeném přehledu se ceny liší dle způsobu dopravy a platby, který zvolíte pro Vaši objednávku.

Přehled cen dopravy Platba dobírkou Platba předem Zdarma při objednávce nad
Česká pošta 139 Kč 109 Kč
PPL Kurýrní služba 105 Kč 75 Kč 1.300 Kč/převodem
Osobní odběr Hotovost na místě Karta na místě

ZDARMA

Zásilkovna ČR 79 Kč 49 Kč

Zásilkovna SK

Kurýr Sk

Pošta Sk

114 Kč

159 Kč

159 Kč

84 Kč

Při výběru dodání Českou poštou nebo PPL je dodací lhůta do druhého dne ode dne podání.


Česká Pošta
Pokud zvolíte dopravu Českou poštou, balíček Vám bude dopraven službou Balík do ruky, která zajišťuje expresní dodání v pracovní dny do 24 hodin od okamžiku expedice z našeho skladu.

Jak probíhá dodání Balíku do ruky?
Doručovatel zásilku přiveze na dodací adresu v pracovní den, obvykle mezi 8. a 16. hodinou, kde Vám ji předá. Pokud Vás nezastihne, ponechá ve Vaší poštovní schránce výzvu k vyzvednutí balíčku na pobočce pošty. Na poště pak zásilka bude uložena po dobu 7 dnů, v případě nevyzvednutí se vrátí na náš sklad a objednávka bude automaticky stornována. Rádi bychom upozornili, že přesnou hodinu doručení nejsme schopni zajistit ani sdělit.

V případě, že Vás pošta při doručování nezastihne, máte možnost Vaší pobočku pošty telefonicky zažádat o opětovné doručení balíku na Vaši adresu. Tato služba je bezplatná.

PPL kurýrní služba
Při využití dopravy kurýrní službou PPL Vám bude zásilka dodána v následující pracovní den po předání balíčku přepravci na našem skladě. Expedici Vám vždy potvrdíme sms a emailem včetně čísla zásilky a odkazu na sledovací systém služby PPL, ve kterém můžete kontrolovat cestu zásilky k Vám.

Jak probíhá doručení balíčku prostřednictvím PPL?
Kurýr zásilku přiveze na dodací adresu v pracovní den mezi 8. a 18. hodinou. Pokud Vás nezastihne, budete kontaktováni telefonicky. Kurýr se poté pokusí zásilku znovu doručit následující pracovní den. Pokud ani tehdy nebudete na dodací adrese přítomni, zboží se vrátí zpět na náš sklad. Rádi bychom upozornili, že přesnou hodinu doručení nejsme schopni zajistit ani sdělit.

Zásilkovna ČR

Při využití dopravy přes Zasilkovnu Vám bude zásilka dodána 2 -3 pracovní dny od momentu, kdy expedovaný balík z e-shopu odevzdám. Takže jakmile vám dojde z e-shopu email s informací o expedici, jedná se o moment, kdy zboží odnáším na výdejní místo. To se pak postará o doručení na výdejní místo, co jste zvolili v objednávce.

Zásilkovna vás informuje prostřednictvím SMS a e-mailem, který jste zadali v objednávce na e-shopu. Vyčkejte prosím, až dostanete informaci, že je zboží uloženo na vámi zvoleném výdejním místě. Pokud na toto výdejní místo přijdete dříve, balíček tam nebude.

Na výdejních místech nelze uplatňovat reklamace ze strany adresátů zásilek.

Jak probíhá doručení balíčku prostřednictvím Zásilkovny ČR?

V košíku si z volby vyberete místo, kde si chcete nechat balíček doručit. Zobrazí se vám v nabídce adresa. Kliknutím na odkaz Informace o pobočce se dozvíte mimo jiné:

  • otevírací dobu výdejního místa
  • umístění v mapě
  • kontaktní údaje (adresa + telefon)
  • doplňkové informace (např. možnosti parkování)

po obdržení sms je balíče na výdejním místě uložen po dobu 7 dnů.

Zásilkovna SK

Zásilkovna vás informuje prostřednictvím SMS a e-mailem, který jste zadali v objednávce na e-shopu. Vyčkejte prosím, až dostanete informaci, že je zboží uloženo na vámi zvoleném výdejním místě. Pokud na toto výdejní místo přijdete dříve, balíček tam nebude.

Na výdejních místech nelze uplatňovat reklamace ze strany adresátů zásilek.

Cena v EUR bude vypočítána podle aktuálního kurzu ČNB

Jak probíhá doručení balíčku prostřednictvím Zásilkovny SK?

V košíku si z volby vyberete místo, kde si chcete nechat balíček doručit. Zobrazí se vám v nabídce adresa. Kliknutím na odkaz Informace o pobočce se dozvíte mimo jiné:

  • otevírací dobu výdejního místa
  • umístění v mapě
  • kontaktní údaje (adresa + telefon)
  • doplňkové informace (např. možnosti parkování)

po obdržení sms je balíče na výdejním místě uložen po dobu 7 dnů.

VŽDY DOPORUČUJEME
Viditelně poškozené nebo rozbalené zásilky prosím nepřebírejte. Kontaktujte nás na infolince 739 767 414, abychom se domluvili, jak dále postupovat.

Pokud Vám do tří pracovních dnů od obdržení sms a emailu o expedici nebude balíček doručen a přepravní služba se s Vámi nespojí, kontaktujte nás prosím na lince 739 767 414.

Osobní odběr
Pokud byste raději využili možnost osobního odběru, můžete tak učinit v otevírací době na adrese provozovny.
Platit můžete na místě hotově nebo kartou. Do zázemí našeho e-shopu můžete přijít v otevírací době bez objednávky a vybrat si přímo na místě.

Způsoby platby
1. Dobírka
Platba na dobírku znamená, že za balíček zaplatíte přímo poštovnímu doručovateli nebo kurýrovi přepravní služby, který Vám zásilku přiveze. Stručně řečeno, cenu balíčku uhradíte hotově při převzetí.
2.Platba předem na účet
Zvolíte-li platbu předem na účet, zašleme Vám po zpracování Vaší objednávky podklady pro provedení platby na Váš email. Jako variabilní symbol platby je potřeba vždy uvést číslo objednávky. Po připsání platby na náš účet objednávku odešleme. Berte prosím na vědomí, že platby složenkou neakceptujeme. V případě, že Vaši platbu neobdržíme do pěti pracovních dnů, budeme nuceni objednávku stornovat.