Načítání

Sledování zásilek

Česká pošta - Balík do ruky
Před doručením balíku dostanete SMS nebo e-mail s předpokládaným termínem doručení. Abychom vás mohli elektronicky informovat, je nutné, aby odesílatel balíku uvedl vaše správné kontaktní údaje.
Pokud vás nezastihneme na uvedené adrese a pokus o doručení není úspěšný, balík uložíme na nejbližší ukládací poště. Informaci o uložení a možnostech vyzvednutí balíku obdržíte rovněž prostřednictvím SMS nebo e-mailu. Výzvu k vyzvednutí zásilky najdete také ve své poštovní schránce.

Mějte přehled o cestě vašeho balíku!
Využijte službu Sledování zásilek Track&Trace na internetových stránkách České pošty. Balík neustále monitorujeme od jeho podání až po dodání. Vy máte stejnou možnost!

Reklamace zásilky
Pokud adresát po převzetí zásilky dodatečně zjistí, že obsah je poškozen, případně že došlo k úbytku obsahu, může uplatnit reklamaci na kterékoliv poště. Reklamační řízení je možné zahájit nejpozději do dvou pracovních dnů po dni převzetí zásilky. Zásilku je nutno předložit v takovém stavu, v jakém byla dodána, tzn. včetně vnějšího i vnitřního balení. Adresát má také možnost tento stav hodnověrně doložit jiným způsobem.

Zásilku sledujte zde: BALÍK DO RUKY

Kurýrní služba PPL
Po předání zásilky do rukou PPL obdržíte ze strany PPL informativní e-mail s možností změny dispozic doručení prostřednictvím služby PPL BALÍK. V den doručení bude na vámi uvedené telefonní číslo prostřednictvím SMS zaslána informace s orientačním časem doručení v rozmezí dvou hodin (např. 13-15:00). Doručení zásilek probíhá standardně v pracovních dnech od 8:00 do 18:00. Cestu zásilky je možné sledovat na internetu na webové stránce PPL. 

Zásilku sledujte zde: PPL BALÍK